„Dzień Polskiej Muzyki”
We wtorek 1 października startuje akcja „Dzień Polskiej Muzyki". Jej celem jest promocja polskiej muzyki. W kampanię włączyły się stacje radiowe i telewizyjne.
We wtorek 1 października startuje akcja Dzień Polskiej Muzyki. Jej celem jest promocja polskiej muzyki. W kampanię włączyły się stacje radiowe i telewizyjne.
We wtorek 1 października rozgłośnie radiowe oraz muzyczne stacje telewizyjne od godz. 10:00 do 11:00 będą emitowały tylko polskie utwory. Tego dnia na antenach stacji biorących udział w akcji pojawi się więcej niż zazwyczaj rodzimych piosenek.
Kampania towarzyszy 4. edycji konferencji „Music Export Conference”, organizowanej przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Narodowe Centrum Kultury.
Udział w akcji potwierdziły stacje: RMF FM, RMF Maxxx, RMF Classic, Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda, Rock Radio, Radio Zet, Radio Eska oraz telewizje MTV Music, Eska TV, 4Fun TV, 4Fun Gold, 4Fun Dance.
Polskie utwory tego dnia ma wyróżnić także serwis streamingowy Spotify.
Do akcji przystąpiły również bileterie: Eventim, eBilet i Ticketmaster, przygotowując dla fanów muzyki specjalne akcje i promocje.
Źródło: www.omediach.info